Suka hati :3

Dengan nama Allah yg maha pemurah lagi maha penyayang,

Maaf sekiranya dah lama gua tak update post . Agak busy plus malaihhh . Dan title tu cuba abaikan dan ingat balik apa yg anda suka kat hati anda \merepek/
Maklumlah kan budak rajin . Kbye -,-
Tadi kan kelas gua balik lambat sebab kitorang masak . Haha, kay pelik . Alah, kitorang kan ambik subject Kh Ert kan? So pasal bab-bab Perempuan ni kitorang reti lah . Haha \apa gua cakap?/
So group gua masak Mi Hailam tau . Gua tau kau dah meleleh kan? Eleh, tipu gua pulak . Mi Hailam tu gua yg masak \kaybye/. Lepastu balik ibu ambik lambat pulak tuh . Dah lah kena ngorat dengan siapa entah . Lepastu terus pergi pejabat yg buat Passport tu apa? \gua tktahu/ . Sebab passport gua dah expired . Haha kaybye . Gua memang penat ah doe harini . Dah nak tidur Byeee .

Zyqa

Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment

Awak, cakap baik-baik boleh kaaan? Thank you*

All Rights Reserved | Nur Haziqah Izzati's