Bieber Fever sangat lah kan? -.-

Hi Assalamualaikum, Kay, haha title yg kat atas tu, Justin Bieber tu siapa sebenarnya \Maaf, kuno kot/ Haha ingat aku hidup zaman purba? Nenek aku pun tau kot cuma tktau nak sebut betul-betul lah agaknya. Lu orang tau tak esok Konsert dia? \Soalan stupid/. Aduhai, sanggup eh korang beli ticket yg mahal macam tu . Beli Chewing Gum lagi bagus kot pada aku . Dah lah Konsert malam Jumaat, dah baca yassin ke awak? Haha xD
Alah, eyelah kan aku tkdelah nak marah ke nak maki ke nak kutuk ke dekat Belieberssss ni . Aku pun di antara Belieber kot . Tapi tak over macam kau \Haha/ Kalau kau dah beli nak buat mcm mana kan . Tkkan nak bagi aku kot, kalau bagi boleh jugak xD Boleh lah awak , awak kan cantik macam Hana Tajima . Handsome macam Bruno Mars pulak tuh . Haha kaybye . Tkpe tknak bagi pun gua tak kisah derr . Baik gua tengok Ceramah Agama . Har-har-har , biasa lah kan budak baik macam gua kan susah nak cari . So, surat tuntut jodoh tiada lagi yg kosong . Haha, padan muka siapa suruh lambat :) Dah lah malas gua nak type lagi .


Atototo, comelnya lah awak Justin Bieber . Kay byee :/

Lots Of Love // Zyqaa


Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment

Awak, cakap baik-baik boleh kaaan? Thank you*

All Rights Reserved | Nur Haziqah Izzati's