An Umbrella please -..-

Dengan nama Allah yg maha pemurah lagi maha penyayang ,

Hey bloggers, Firstly nak ucap HCNY dekat -____- orang cina lah ken ? Ape ? kau sambut ? Dah bagus ah tu ? HAHA . Dah dekat seminggu ken aku tak update entry . HAHA , busy lah . Aku kalau on lappy pun, Online FB jeh . Hahah . Okayy, sekarang musim hujan . Kalau boleh sampai salji pung nak turun . Sejuk gilaa babeng lah you . Serious sekarang gua tengah type-sambil-selubung-pakai-blanket . Hahah , percaya ? So ? HAHA . Okay, dah diam .
Okay , gua tengah bosan sekarang nih, hp gua diam jeh . Kenapa tah nak mati kot . HAHA . Bukannya hape, just nak mintak tukar tuan kott . Maklum lah gua ganas kot --' Okay dah diam . Nak tidur and nak dreaming-2 dapat Boypren macam Kim Hyun Joong keh ? K dah bye (;

Note-kaki-lima : Gua tau entry ni bosan . Tak suka ? So ? GTH sayangss . Thanksyy :)

Zyqa

Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment

Awak, cakap baik-baik boleh kaaan? Thank you*

All Rights Reserved | Nur Haziqah Izzati's