Obese ? -..-

Dengan nama Allah yg maha pemurah lagi maha penyayang ,

Gua gemuk doh sekarang --' Hadoiii , tady test ah timbang ken , lepas tu .. OMG OMG OMG, naik tettttt kg . Gilee lah, gua nak diet ah . HAHA . Boleh caye keh aku nak diet . Tadi dah lepas timbang bole lagi makan Cadburry berapa bar tah . Hahah . Alaaa, suka hati gua lah nak makan ke tak . Haha , kata ibu, ' macam gini nak kurusss ? mimpi jelaaa ' Haha . Ibu tak memberi semangat langsung -,-'
Alahhh, dah memang selera aku kot makan banyak . Hati senang kot . Hahah . Okayy , aku rasa masa cuti sch tahun lepas tu laaa . Err , makan-tidur-online . Mane taknyaaa kan ? HAHA . Lepas tu siap kena marah sebab tiap hari activity gua gitu jeh . Hahah . Okayy, dah diam . Aku nak slim macam Lisa Surihani keh biar dapat boyfie yg handsome mcm Jun Hyung . Haha , okayy perasannnn lebih .. K byeee -..-

Much love,
Zyqagedyk

Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment

Awak, cakap baik-baik boleh kaaan? Thank you*

All Rights Reserved | Nur Haziqah Izzati's