Sayangsss



Apekah maksud title tho ? Carii dalam kamus dwibahasa okayy . Tape tape , belajar ken ? HAHAH, Dah lama ken tak updated . Most prob, aku seorang PEMALAS sekarang nihh -.-' Harap maklum keh . Okayy , mekaseh .

Ehh , Awak Awak Awak, dah berubah ken sekarang ? Tak perasan keh diri sendiri tho ? Okayy , saya bagitaw . You Arrogant -.-" . Perasan ? Awak memangg . Awak sekarang dah lupa saya ken ? Tape saya terima hakikat itu . Saya memang tak layak untuk awak lahh . Dan terkejut-tergedik tadii tetiba jea 11misscalled ? Ouhh , see your name __________ . Ouh , dan tak sangka itu . Awak tak payah tegur saya lagii pun takpe . Awak dah ada dia ken ? Dan awak lebih bahagia dengan dia ken ? So ? Kenapakah tadii ? Sorry lahh yea, sumpah memang saya tade mood hari nihh . Awak pun tahu ken kenapa . Okayy , saya hargai awak sebab awak faham . Dan awak pulak yang-merajuk-mengadangada-tergedik-yea . *sorry ter-kutuk . Awak , saya nak ucapkan congratulationss sebab awak bahagia ken sekarang ? tak macam dulu ken ? saya memang jahad ken ? okayy , saya terima segala tohmahan itu . Awak kena lah faham situatian saya sekarang . Saya memang tengah frust gilee . Then teringat tyme dulu lagii . Sorry sangad yea . Tapii bila awak text saya tady rasa lahh kurang sikit frust tho . Saya tahu awak nak textingg dengan saya ken tadii . Rindu keh ? Hahah , Tapi awak tanak kacau saya ken awak cakap . Okayy , thank youhh . Awak , awak sayang saya ken ? Kalau awak sayang awak jaga dia baik-baik keh . Saya sayang dia macam saya sayang awak . Kita memang dah tade pape . But, I love you as friend ? It can right ? I love you FRIEND :') . Take care okayy . Dan dan dan, aku tatahu ape nak ending ape . Btw, IMYASTID . *fahamkan tho keh .
Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment

Awak, cakap baik-baik boleh kaaan? Thank you*

All Rights Reserved | Nur Haziqah Izzati's