Loadinggg :|

Hello peeps, Nak wish kat Syaza Natasha sygs nih , Happy Buffday awak . Awak baik ken ? Jangan lupa belanja saya keh ;) Haha , Saya pun baek jugak dan itu saya tahu *tak masal .

Act, nak cerita nihh first tyme aku kena tag dari Cik Liyana Amira. Agak blurr sedikit keh . Hahah , *yess, saya loading mcm itik :D

1.Apa benda paling penting dalam hidup anda ?
My family laa . Nak kate boyfriend tade pulakk :D

2.Benda terakhir korang beli duna duit sendiri ?
Kredit lahh weii :P

3.Di mana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang ?
Adoii , soalan nihh mengancam . Act, ta pernah terfikir benda gini *ceee, cover coverr Haha .
Kalau ikut kann nak yg bestt punya lahh . Dekat dalam hutan bole ta ? Dah macam Tarzan pulak kang . Tema wedding , nak concept Arabian . Hahah , *berangan saje . Tapii takan dalam hutan pakai baju Arabian . Hahah ,

4.Adakah korang tengah bercinta sekarang ?
Nak kate bercinta, tade boyfriend . Tak lah . Kalau syok sendiri tho adelah :P

5.Berape lame korang akan mencintai kekasih korang ?
Kalau boleh setahun . Kalau lebih lagii bagus :) Tapi , jangan berangan lahh Zyqa .

6.Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli ?
Novel lahh . Aku , Dia dan Coklat .

7.Ape benda paling penting dalam hidup anda ? Antara ayah dengan mak korang, mana korang lagi mesra ?
Ayah ke mak ekk ? Alahh , mak laa . Ayah tempat bergantung . Mak tempat bermanja-manja . Haha :D

8.Namakan orang yang korang betul betul nak jumpe dalam hidup korang?
Nak jumpa , Charlie Mc'donnell *okayy, perasan .

9.Adakah korang basuh baju korang sendiri ?
Yess, Hahah . Tapecaya kaa ? Mesin basuh ofcoursee :)

10.Di manakah tempat yang korang betul betul nak pergi ?
Tak terkira lahh weii . Overseas lah :)

11.Pilih satu, cium atau peluk ?
Dua dua :) dari someone yg special in my life :)

12.Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda.
Okayy , dia cantek *itu mesty . Awak jugak Bestie saya . And , awak selalu gelabah *jgn marah keh . Haha ,

13.Lima lagu yang korang suke dan selalu dengar.
Act, lagu yg best lah kan . Disaat aku Mencintaimu , Sepi , Ku ingin kamu , If I Die Young and The Only Exception .

14.Lima bloggers yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini.
Tapaya lahh . Korang fikir ini pesbuk keh ape nak tagging tagging . Hahah :)

pee ass | Saya ada boypren baru jgn nak menyebok . Saya cinta awak Rob bourdon *tak memasal menggedik . Haha :D
Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment

Awak, cakap baik-baik boleh kaaan? Thank you*

All Rights Reserved | Nur Haziqah Izzati's