Untitled post


Assalamualaikum,
Gua tau belum seminggu gua tinggalkan blog gua yang dah macam hapoo ni . Gua dah rindu nak post entry bukan rindu kau eh perasan kbai . Tkde lah, gua memang rindu kat blogger . Thank you eh yang baru Follow blog gua neh . Yang baru datang tu takkan tengok jeh blog neh, tengok muka gua kat right sidebar kau tuh . Haha kbai . Tknak tanya ke pergi mana masa harituh? Alah, aku tk cakap pun kau dah tau kaaan? Nak upload gambo yang gi SG . Tapi malaihh, nanti lah eh awak . K dah tk payah tanya lagi .
Apa cer cerita haa? Haha, macam sebulan tak Online jeh minachi sorang neh . Gua memang dah malas nak Online tapi lawannya sebab bukan boleh percaya sangat budak neh . Sampai laptop kesayangan aku dah kena sembunyikan dengan bapak aku . Haaa, yeah gua tengah menaip guna laptop yang lama dah berabad tak guna neh . Adoo, bosan doh laptop neh . Dah aa lembab kbai gua Emo sendiri kat sini puloook . K bai nak masak maggie . Dah aa kat rumah tkde orang . Jangan ah bunyi entah pape nanti malam -,-

Muchoo love // Zyqaa


Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment

Awak, cakap baik-baik boleh kaaan? Thank you*

All Rights Reserved | Nur Haziqah Izzati's