PMR 2012 :')

Dengan nama Allah yg maha pemurah lagi maha penyayang,

Aku rasa aku dah berubah . Aku jarang buat homework, Aku jarang baca buku sekolah, Aku abaikan pelajaran aku . Semua sebab laman yg sosial nih , kaydiam . Tapi aku tau yg aku tak boleh nak salahkan benda nih sangat sebab aku tau aku yg buat account semua tuh . Siapa suruh aku buat ? Haaa diam, kalau tak buat benda tu semua kata aku ni kuno pulok dah kan ? Sukahati lah nak buat taknak . Sorry, terkasar . So sekarang aku nak deactive account . Aku nak deactive jugak, kalau tak deactive pun aku taknak buka Facebook tu . Blog tak kot, Aku masih perlukan benda nih . Kalau aku update pun bila perlu jea kot atau masa lapang jea kot . Kayy diam apa aku cakap nih ?
Aku taknak dapat result macam SDKA tuh, taknak results yg macam PK1 nih . Aku tak dapat bayangkan kalau lah tu keputusan aku masa PMR next year nanti . Aku taknak kecewakan parents aku . 8A derr, bukan senang nak dapat dan bukan susah nak dapat kalau kita bersungguh-sungguh nak dapatkan .
Lastly, sorry sangat sebab blog aku agak bosan sebab dah malas nak edit lagi . Okay, penat nak type lagi . Memang takda mood gila sejak dapat number kat class tadi . Number berapa ? Taknak cakap, kay bye .

Cakap cakap : Agak-agak kau lah kan, aku boleh tahan tak kalau hidup takde benda semua nih ? Insyallah, doakan aku :')

A lot of love,
Zyqa

Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment

Awak, cakap baik-baik boleh kaaan? Thank you*

All Rights Reserved | Nur Haziqah Izzati's