Welcome 2011 (:

Dengan nama Allah yg maha pemurah lagii maha penyayang ,

Heyyoo bloggers . Today-day-day, 1 Jan 2011 . Aku tengok semua org dok post pasal tahun baru nd azam barunyee tho , aku pong nak jugak :) Okay, lastly 2010 dah berakhir dan bermulalah tahun baru 2011 :') Azam utama tahun nihh 'Aku nak tinggi x)' bole ken ? Okayy , tak sukee makan Calcium kejadah laa en --' err, nak termuntah gua makan benda tho .
Tapi still rindu dekat anda 2010 :') Hahah, Okayy , nak cakap sikitt . Aku dah tingkatan 2 . Hahah , okayy jakon . Aku nak azam jugak, nak buad yg lebih baik dan terbaik dan yg sebaik mungkin drpd dolu-dolu tho . Okay , next year PMR . Target 8A laa dol . Hadoii -_______- . Pening siakk gua .
Zyqa kau, Mesti dan Wajib dan Haruss concentrate on studiess okay Zyqa . Kau berangan jeh lebihh mane tak nye enn --' Bole keee ? hw pong tak siap lagi . Hadoii --' Aku pung tatao laaa nak siapnye tho bileee . Anywayy , hope azam aku tho tercapai lah enn , tanak ah terpinggir dan dipinggirkan . Hahah , okayy mulut penat , padahal tulis eh tak type jeh . Mulut pong terikut sama . Kelako ? Tayah ketawa lah awak . Okay , bye ;)

A lots of love,
Zyqa

Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment

Awak, cakap baik-baik boleh kaaan? Thank you*

All Rights Reserved | Nur Haziqah Izzati's