IDK --'

Dengan nama Allah yg maha pemurah lagi maha penyayang ,

Heey bloggers , lama dah tak update blog . Tolong faham , skrg banyak gilee babeng ah hw . Hadoii , nak terputus urat gua . Dengan training sukan lagi . Huhh , okay peduli ah semua tu . Hahah , okay title main sebat jeh letak tah pape . Okay dengar gossip Facebook tu nak tutup dah keh ? Alahai Mark Zuckerberg, ngada-ngada lah youu . Perlu keh ? Okay , lantak lah you . Kejap lagi Myspace dah mula dgn dunia lama nye tuh ? Lapok laa . Kejap lagi ape lagi yg famous menggantikan Facebook yg akan meninggal dunia tuh --'
Alaaah, bosan lah wei kalau Facebook dah meninggal nanti . Bagus jugak hape kalau takde benda alah tu . Takde lah kerja nye anak-anak melalak-terjerit-sana-sini suruh mak bapak bayar internet sebab Facebook tu termasuk gua *okay pelik jeh ayat tu --' . Tapi aku taknak jadi ketinggalan zaman . Hahah , okay pelik jugak lah kan tengok budak kecik yg lima tahun tu pong dah ada Facebook . Tak keh pelik tu ? Alaaa, biasa lah ken . Dunia dah berubah, zaman dah maju . Eh terbalik --' Hahah .

Okayy, harini Thaipusam . Korang dah pegy Batu Caves tengok sedara kau tu yg cucuk-cucuk badan tuh . Yg hensem yg cantik macam kau . Bestt ? Hahah , best ajelaa kau tengok dorang tak pakai baju . Dengan hati yg tulus & ikhlas Happy Thaipusam for yg menyambut tu *ayat skema . Hahah . Okayy dah byee (;

note : gua harini baik ken ? sila muntah dalam tong sampah dan sila belasah aku sampai aku melalak . terima kasih (;

A lot of love,
Zyqagedyk

Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment

Awak, cakap baik-baik boleh kaaan? Thank you*

All Rights Reserved | Nur Haziqah Izzati's