16 November

Hey there, Happy Hari Raya Haj fer all muslims . Sch Holidays comingg , and asal sejak akhir-akhir nih ken kau nak mengalir air mata ? kau tapayah nak mengalir . Ken ni dah nak cuti sch . Rindu rindu rindu gilee gilee dekat korang friends . Aku harap kita semua masih dekat family Zmrud lagii yea next year . Cegu Sabariah, miss you so much . So sorry , I had made the best fr paper Science but I make you disappointed teacher because my score , err WTF score aku ? Aku mmang lemah gilee subject Science . err,
My lovely friend, Liyana Amira Dear, sorry selama nihh aku dah buad kau menderita laa duh . Aku jahad . Aku mmang jahad gilee . Aku tak patut jadi kawan kau ken ? Memang betul ape yg kau mengata aku selama nihh . Aku bodoh , aku ta cantik , aku memang jahad . Tapi aku dah cuba yg terbaek untuk jaga friendship kita . Aku ta patut amek HIM dari kau . Aku memang bodoh sangad . Aku happy tengok korang happy but aku still jealous dgn kau . Tapii aku ta patut jelous, buat ape aku nak jealous ? HIM not mine . Aku harap kau jaga HIM baek-baek yea . Jangan hampakan dea . And I'm very sorry because cannot be perfect friend fer you :')
peeas Thank you sygs sebab buad dia gembira .

Thank you for reading :)

2 comments:

  1. gahhh , kau tak salah pun and aku tak kisah pasal semua ni doe . kau just amik dia lah .

    ReplyDelete
  2. aku tabole and ta patut amek . aku jahad and memang aku COPYCATT ken ?

    ReplyDelete

Awak, cakap baik-baik boleh kaaan? Thank you*

All Rights Reserved | Nur Haziqah Izzati's