geram lah vunguksss

holla , coming back . nak story pasal raya (: today masuk hari yg ke 5 , kita beraya . tak menyempat nk update entry baru . selamat hari raya ! okay . duet raya . mama cakap , you ni dah tua. dapat duet raya ? eee , tak malu . aku menjawab , alah , tak pelah . mama jelous en ? haha . nanti duet tu berjalan kat tangan mama jugak en .




1. aunty ila , sys fara , mama ng zyqa .

2. with my mummy . *makcik2 said , i'm like mak mak (:




1. zyqa,liya,nana,ca,sys zana . *cousins kuat berangan

2. mak mak sedang bergosippp . niece mereka pun turut serta mendengar . haha :D


ouh , okay stopp . ehh , gosip baruu . about dia . rindu nk msg ng dia . apakah sygs ? melepas seyhh aku skrg ni. ada betina tu en . ishhh , dia and betina telah mengade-ngade . gedikss . elmo and barney tuu . welkkks , geli doe . tah pape agknye . tapi mmg aku jelous gilaa . aku tahu aku ni degil liyana amira , aku tanak dengar ckp kau . kau suruh aku berkata sebenarnyaaa kat dia en . huhh . okay , sabar zyqa . dia jeqq yg taw mcm mne aku geramssss sgt . suhu geram tak stabil . haha :D biar lah diaorang . cpe makam chili terasa pedasnye . jgn terasa ! next entry , cominggg^^
p/s : sorry , tak banyak upload pics . next terms (:

Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment

Awak, cakap baik-baik boleh kaaan? Thank you*

All Rights Reserved | Nur Haziqah Izzati's