saya sayangss

saya sayang kawan saya . saya sayang bff saya . bff not bf . haa ? bf ? tade . btul lahh . tade . kenape tak percaya ni ? betull . isyk . smbung balek, saya sayang ibu saya , ayah saya . family - father and mother i love you . fahamm ? tengah sewell sikit(banyak) otak ni . nk update kejap otak ni. tukar memory baru . haha , biol . ape seyh budak ni . diam sikit ta bole ? dah diam .tak reti nk ttup mulut . sepakk kang ! haha , mls mahuu type lagii. penat . budak ni makin gilaa sejak kehilangan orang kesayanganyaa . dia punya laki . laki dea ceraikan dea 100 tahun lepas . effect dea tahun 2010 . haha , okk . dah diam , senyap , shut up . diam zyqa . okk . terima kasih kerana membaca kesewelan cerita budak perempuan biol ni .
Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment

Awak, cakap baik-baik boleh kaaan? Thank you*

All Rights Reserved | Nur Haziqah Izzati's