deletebuangpadamhapus

ekhh , pasal kau lah . nape aku mesti gian dengan kau . mesti nk bukak . kau ade buat ape ha ? biar semua orang rapat dengan kau . kau bukan ade pape pun tak hensem tak cantik . tapi , semua orang dah ramai rapat dengan kau . ehh , aku tak jeles lah . tapi sebab kau lah , aku tak benci kau , tak suka kau . aku nk bunuh kau .ekhh , aku tak zalim tapi aku alim , haha . semua kerana kau yang bernama facebook . nak delete , tak nak ? nak tak nak tak nak tak nak tak nak. okey , jawapannye tak nak tak . kau ni NURHAZIQAHIZZATI , tak pendirian lah budak . kau ni memang . okey , bahawasanya saya, tidak tahu lagi berjanji atau tidak untuk tidak melayan laman sosial seperti yang tertera di bawah ini :
*facebook (tak boleh lupa kau justin bieber)
*myspace (ade atuk hensem kat dalam ni)
sekian ty ,

haa? nak ke tak ni ? nak tak nak lah . kalau aku delete facebook sygs ni ,tak boleh jumpe david archuleta aku . and kalau aku delete mys , aku tak boleh jumpe adam lambert . ecehh , pakwe aku tu . nape jeles ? sebok je . pegy sane, shuhh shuh . jangan sebok mengacau daun kan rumah tak bertangga orang .
penat mulut aku bebel pasal benda kejadah ni . wekwek :P
Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment

Awak, cakap baik-baik boleh kaaan? Thank you*

All Rights Reserved | Nur Haziqah Izzati's